Welpen (7-11 jaar)

Iedere zaterdag 10:00 – 12:00 uur

“Nu een wachtlijst, maar bij meer vrijwilligers is er meer mogelijk”

De Welpen spelen veel buiten en hebben elke week weer een opkomst vol leuke, spannende en uitdagende activiteiten. De activiteiten variëren van knutselen tot leren knopen, een speurtocht lopen tot zelf iets koken of een tof spel spelen tot lekker bij het kampvuur zitten. Elke opkomst staat weer garant voor een nieuw avontuur! Nieuwsgierig geworden? Je mag 4 keer vrijblijvend mee komen doen om te kijken of het wat voor je is.

Neem contact met ons op via: welpen (@) scoutingbeuningen.nl

Leidingteam

Dit is het leidingteam van de Welpen! Elke zaterdagochtend is (er een deel van) dit gezellige en ervaren team bij de blokhut te vinden. Zij verzorgen elke week weer een leuke en afwisselende opkomst waar de Welpen lekker in de buitenlucht samen kunnen spelen en alle ruimte krijgen om zichzelf te zijn.

Neem contact met ons op via: welpen (@) scoutingbeuningen.nl

Spelen in thema

De Welpen spelen in het thema van Jungleboek en beleven allerlei leuke avonturen in de jungle. Bij het spelen aan de hand van een thema gebruiken de Welpen hun fantasie en dit draagt bij aan hun ontwikkeling. Ze spelen samen met hun vrienden, in de jungle is er altijd wat te doen en elk jungledier heeft zijn of haar eigen wijsheden of favoriete bezigheden.

De verschillende activiteitengebieden zorgen ervoor dat er veel variatie in het programma zit en de Welpen elke week iets anders doen. Dit alles gebeurt onder leiding van ervaren vrijwilligers. Op alles wat de kinderen bij de Welpen doen en leren, wordt voortgeborduurd bij de Scouts.

De Welpen gaan twee keer per seizoen op weekendkamp en in de eerste week van de zomervakantie gaan zij op zomerkamp.