Onze sponsors

Welkom op onze sponsorpagina!

Scouting Beuningen ’76 is trots en dankbaar voor de onschatbare steun van onze gewaardeerde sponsoren. Zonder hun genereuze bijdragen zou het realiseren van onze missies en het bieden van unieke ervaringen aan onze leden niet mogelijk zijn. Op deze pagina willen we graag onze oprechte dank uitspreken aan alle bedrijven en individuen die ons ondersteunen.

Sponsoren vormen het fundament van onze vereniging en maken het verschil in het mogelijk maken van avonturen, educatie en gemeenschapsopbouw. De betrokkenheid van sponsoren draagt bij aan het creëren van een bloeiende omgeving waarin jongeren kunnen groeien, leren en zich ontwikkelen.

Ontdek hier de impact van uw steun en hoe we samen bouwen aan een positieve toekomst. Nogmaals, dank u wel voor het mogelijk maken van onze avonturen!

Wij danken Equans voor hun genereuze bijdrage aan ons doel om een klimaatneutrale blokhut te realiseren. Met deze bijdrage zullen wij in 2024 zonnepanelen plaatsen op onze blokhut.