Inschrijfformulier

Met het invullen van dit inschrijfformulier schrijft u uw kind in bij Scouting Beuningen ’76. De informatie op dit formulier verwerken wij in SOL, Scouting Online, het online ledensysteem van Scouting Nederland. U heeft dan alle voordelen die leden bij Scouting Nederland hebben.

U krijgt een machtigingsformulier waarmee wij automatisch de contributie kunnen innen, graag ontvangen wij deze zo spoedig mogelijk retour.

Bij Scouting Beuningen '76 incasseren wij de contributie automatisch. Zo hoeft u slechts eenmalig ons de gegevens te verstrekken en u hoeft er verder nier meer naar te kijken.
Als u ervoor kiest om uw gegevens te verbergen, kan de groepsleiding ook niet uw gegevens inzien. Zij zullen dan persoonlijk moeten vragen naar uw gegevens.
Voor de privacy wetgeving moet u ervan op de hoogte zijn dat wij deze gegevens per e-mail binnen krijgen en dat wij deze gaan verwerken in een online systeem van Scouting Nederland. Als u hiermee niet akkoord bent moet u contact opnemen met info@scoutingbeuningen.nl en kunt u nu de inschrijving nu nog niet voltooien.