Baden Bevers Leiding

Elke zaterdag staat dit enthousiaste Beverteam klaar om kinderen van 4-7 jaar een leuke ochtend te bezorgen. Op deze pagina zal de Beverleiding zich kort voorstellen.

Kayla (teamleider)

Hoihoi! Mijn naam is Kayla en ik ben geboren in het mooie Beuningen in augustus ’98. Toen ik acht jaar oud was leek het mij leuk om eens bij scouting te gaan kijken en sindsdien ben ik nooit meer weggegaan! In 2014 ben ik begonnen als staflid bij de Baden Bevers, waar ik vanaf 2022 teamleider mag zijn. Daarnaast geef ik vanaf 2022 leiding bij de Powell Bevers. Ik vind het mooi om de kinderen dezelfde leuke tijd bij scouting te bieden als dat ik zelf (als kind gehad) heb.

Doordeweeks ben ik als optometrist te vinden op de poli oogheelkunde in het ziekenhuis en kun je mij tegenkomen in de optiekzaak. Naast mijn interesse voor ogen ben ik groot konijnenfan. We hebben dan ook niet voor niets onze halve woonkamer ingericht als konijnenverblijf! 🐰

Ik hoop jullie snel eens te zien bij Scouting Beuningen ’76!

Cynthia

Sinds 1997 lid van Scouting Beuningen ‘76. Zij is als kleine Bever begonnen en is sindsdien nooit meer weggegaan. In 2009 is zij begonnen als leiding bij de Bevers en sinds 2015 vervult ze daar de rol als teamleidster. In 2021 heeft zij zich aangesloten bij het Luchtwelpenteam om deze nieuwe groep op te starten, waarna ze in 2022 ook nog de Powell Bevers opgestart heeft in de functie van teamleidster!

Scouting is volgens haar niet met enkele woorden uit te leggen. Ze vindt het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt en iedereen zijn/haar waarde in de groep ervaart. Samenwerken, jezelf mogen zijn en een veilige plek zijn bijvoorbeeld thema’s die zij de jeugdleden wil meegeven. In het dagelijks leven werkt zij als goudsmid.

Sanne

Ik ben Sanne, 23 jaar en afgestudeerd fysiotherapeut. Ik ben lid sinds 2005 en leiding bij de Bevers sinds 2016. Ik vind het leuk om samen met de kinderen nieuwe dingen te leren en ontdekken.

Jay

Hoii! Mijn naam is Jay en ik ben sinds 2010 lid van Scouting Beuningen ’76. Mijn vader was leiding en stelde voor dat mijn broers en ik een keer mee zouden gaan; ik ben niet meer weg gegaan. In 2022 heb ik besloten om hulpstaf te worden. Het lijkt mij erg mooi om voor de kinderen te doen wat de leiding voor mij heeft gedaan. In het seizoen van 2022/2023 ben ik begonnen als Beverleiding. In hetzelfde jaar ben ik ook begonnen aan mijn opleiding Maatschappelijke zorg (MBO).

Meike

Hallo ik ben Meike. Ik ben in 2011 bij de Welpen begonnen als jeugdlid en ben in 2019 begonnen als hulpstaf bij de Bevers, waarna ik in 2021 geïnstalleerd werd als volwaardig staflid. Vanaf 2022 geef ik ook leiding bij de Powell Bevers. In mijn dagelijks leven ben ik druk bezig in mijn vakgebied ‘Media Design’.

Dieny

Dieny is al sinds 2015 leiding bij onze Bevergroep. Dieny is onze oma Bever. Voor de kinderen is zij een onmisbare schakel tijdens de opkomsten. Ze zorgt graag voor de kinderen, maar rent ook fanatiek mee met een tikspel. Het is altijd gezellig met Dieny bij scouting!